Občinska Uprava
Imenik zaposlenih
Gorazd Ladinek, univ. dipl inž. prom.
Direktor občinske uprave
- +386 2 761 94 00
- gorazd.ladinek@videm.si
Nada Kolednik, mag. uprav. ved
Podsekretarka
- +386 2 761 94 04
- nada.kolednik@videm.si
Natalija Jelen, ekon.
Tajnica funkcionarja
- +386 2 761 94 00
- natalija.jelen@videm.si
Tatjana Mužerlin, dipl. ekon.
Višja svetovalka za splošne zadeve
- +386 2 761 94 03
- tatjana.muzerlin@videm.si
Katja Tušek, uni.dipl.ekon.
Višja svetovalka za investicije in razvoj
- +386 2 761 94 06
- katja.tusek@videm.si
Aleš Gregorec, mag. prav. in manag. neprem.
Podsekretar na področju okolja in prostora
- +386 2 761 94 07
- ales.gregorec@videm.si
Andreja Tkalec, univ. dipl. prav.
Višja svetovalka za splošne zadeve
- +386 2 761 94 90
- andreja.tkalec@videm.si
Darinka Jagarinec, dipl. ekon.
Računovodja
- +386 2 761 94 05
- darinka.jagarinec@videm.si
Jana Simonič, mag. prav.
Višja svetovalka za splošne in pravne zadeve
- +386 2 761 94 09
- jana.simonic@videm.si
Andreja Šmigoc, univ. dipl. prav.
Višja svetovalka za pravne zadeve – SOU SP
- +386 2 761 94 09
- andreja.smigoc@videm.si
Opisi posameznih področij
- vodenje občinske uprave, načrtovanje, organiziranje, usmerjanje in nadzorovanje dela v organizaciji;
- vodenje projektnih skupin za najzahtevnejše in ključne projekte;
- samostojno oblikovanje ključnih sistemskih rešitev in drugih najzahtevnejših gradiv;
- upravljanje drugih najzahtevnejših nalog;
- vodenje in odločanje v najzahtevnejših upravnih postopkih;
- zagotavljanje oziroma neposredna pomoč pri zagotavljanju razvoja organizacije;
- druge naloge po odredbi predstojnika.
- priprava in izvedba razpisov, javnih naročil in naročil malih vrednosti, zlasti na področju gospodarskih dejavnosti,
- priprava osnutkov občinskih predpisov in drugih zahtevnejših aktov,
- vodenje zahtevnih upravnih postopkov na I. stopnji,
- vodenje postopkov v delovno-pravnih zadevah,
- vodenje vseh postopkov iz kadrovskega področja,
- sestavljanje vseh vrst pogodb, izjav, pooblastil in ostalih pravnih dokumentov,
- strokovna in administrativna pomoč komisiji za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja ter statutarno pravni komisiji,
- sodelovanje pri reševanju zadev z zemljiškoknjižnega področja, kazenskega področja in drugih pravnih področij,
- pregledovanje zakonov, drugih predpisov, sodne prakse in pravnih mnenj,
- zastopanje občine v zemljiškoknjižnih zadevah,
- postopki v zvezi z izvršbami,
- vodenje postopka in priprava odločb v zahtevnih upravnih postopkih,
- priprava in pregled pogodb v zvezi s stvarnim premoženjem,
- priprava in realizacija načrta razpolaganja s premičnim in nepremičnim premoženjem lokalne skupnosti,
- vodenje postopkov v zvezi z meritvami in parcelacijami,
- sodelovanje pri pripravi predpisov in drugih aktov za seje občinskega sveta,
- strokovna in administrativna pomoč odboru za gospodarske dejavnosti,
- priprava gradiva za občinski svet iz področja kadrovskih in pravnih zadev.
- strokovno in organizacijsko delo v zvezi z izvajanjem vseh nalog s področja okolja in prostora ter investicij
- opravljanje administrativnih del za odbor za okolje in prostor,
- priprava, izvajanje in svetovanje na področju javnih naročil,
- opravljanje strokovnih in organizacijskih nalog v zvezi s projekti, ki pomenijo pridobivanje dodatnih sredstev s svojega področja,
- priprava predpisov in drugih gradiv za seje sveta iz svojega delovnega področja,
- opravljanje aktivnosti v zvezi s sodelovanjem občine na razpisih za pridobivanje finančnih sredstev,
priprava dokumentacije in podatkov ter sodelovanje pri prostorskih aktih občine, - nudenje celovite podpore pri izvajanju projektov v občini,
izdaja soglasij k pokopu in odločb za obnove in postavitve spomenikov – pokopališče Videm, - izdaja soglasij vezanih na Odlok o občinski cestah (dela v varovalnem pasu; preboj, podboj občinskih cest, soglasja za postavitev ograj)
- izdaja projektnih pogojev, soglasij, mnenj v postopku pridobivanja gradbenega dovoljenja
- opravljanje administrativnih del za odbor za okolje in prostor in drugih predpisov in gradiv s svojega delovnega področja,
- priprava, izvajanje in svetovanje na področju javnih naročil,
- opravljanje strokovnih in organizacijskih nalog v zvezi s projekt, ki pomenijo pridobivanje dodatnih sredstev,
- opravljanje aktivnosti v zvezi s sodelovanjem občine na razpisih za pridobivanje finančnih sredstev,
- nudenje celovite podpore pri izvajanju projektov v občini,
- vodenje zahtevnih upravnih postopkov na I. stopnji,
- priprava dokumentacije in podatkov ter sodelovanje pri prostorskih aktih občine,
- vodenje režijskega obrata.
- zdravstvo (vodenje predpisanih evidenc oseb brez prejemkov za zdravstveno zavarovanje, koncesije, obvezno zdravstveno zavarovanje, mrliški ogledi)
- vodenje vseh postopkov s področja negospodarskih dejavnosti,
- sodelovanje in delo z zavodi, katerih ustanovitelj je občina,
- opravljanje administrativnih del odbora za negospodarske dejavnosti,
- vodenje javnih naročil za svoje delovno mesto,
- vodenje enostavnih evidenc, pregledov in seznamov s področja negospodarskih dejavnosti,
- prevozi otrok,
- domsko varstvo,
- soglasja za pokop (pokopališče Leskovec),
- enkratna denarna pomoč za novorojence,
- socialne zadeve (družinski pomočnik, pomoč na domu, stanarine),
- štipendije.
- vodenje poslovnih knjig,
- usklajevanje analitične in sintetične evidence,
- vodenje knjigovodstva osnovnih sredstev,
- vodenje saldakontov,
- pripravljanje letnih poročil,
- priprava podatkov za zaključni račun proračuna ter premoženjsko bilanco,
- spremljanje realizacije proračuna,
- priprava finančnega poročila,
- likvidacija poslovnih listin,
- kontroliranje in druge priprave za vknjižbo ter knjiženje,
- blagajniško poslovanje,
- obračun plač in ostalih prejemkov za občinsko upravo in druge občinske organe ter druge upravičence,
- izstavljanje računov in zahtevkov za refundacije,
- vodenje davčne knjige,
- obdelava knjigovodskih podatkov,
- priprava statističnih in drugih poročil za potrebe ministrstev, statističnega urada, zavoda za zaposlovanje in drugih mesečnih evidenc,
- vodenje plačilnega prometa,
- administrativna dela, in sicer vodenje in urejanje dokumentacijskega gradiva, administrativna opravila za organe občine (svet, župan, občinski upravni organ), spremljanje izdajanja potrdil, administrativna dela za odbor za finance in premoženje,
- upravljanje z objekti, infrastrukturo in drugim premoženjem v lasti občine
- urejanje javnih poti, površin za pešce in zelenih površin
- upravljanje s pokopališči
- vzdrževanje občinskih javnih cest
- ravnanje z komunalnimi odpadki
- pregledovanje in nadzor kurilnih naprav v lasti občine
- varnost pred požari
Naloge občine
Delovna področja, na katerih imajo občine v skladu s svojo splošno pristojnostjo naloge, so primeroma opredeljena v Zakonu o lokalni samoupravi. Konkretno je večina občinskih pristojnosti določena v zakonih, ki urejajo posamezna področja javne uprave (prostorsko načrtovanje, graditev objektov, lokalne javne službe varstva okolja, osnovno šolstvo, varstvo otrok in druge).
Splošna pristojnost omogoča občini, da si pristojnosti določa tudi s svojimi predpisi. V tem primeru jih samostojno opravlja, nanašajo se samo na njene prebivalce, ob tem pa ne posega v pristojnost države in drugih občin, zagotavlja lastne vire financiranja, infrastrukturo in kadre.
Država lahko občini prenese v opravljanje posamezne naloge iz državne pristojnosti, če za to zagotovi tudi sredstva. Gre za sistem delegiranih pristojnosti, ki občinam omogoča, da pravna razmerja v zvezi s prenesenimi nalogami urejajo s svojimi podzakonskimi predpisi, jih izvajajo po svojih organih in upravi ter v okviru svoje odgovornosti.
Splošni podatki in uradne ure
OBČINA VIDEM
Videm pri Ptuju 54
2284 Videm pri Ptuju
02 761 94 00
info@videm.si
videm.si
Za stranke:
- Ponedeljek: od 8.00 do 12.00 in od 13.00 do 15.00
- Sreda: od 8.00 do 12.00 in od 13.00 do 16.30
- Petek: od 8.00 do 12.00
Poslovni čas:
- Ponedeljek: od 7.00 do 15.00
- Torek: od 7.00 do 15.00
- Sreda: od 7.00 do 17.00
- Četrtek: od 7.00 do 15.00
- Petek: od 7.00 do 13.00